200 estudantes de 7 titulacións presentan 32 proxectos conxuntos no Congreso de Traballos Colaborativos

Por primeira vez dende que, hai doce anos, botou a andar o Congreso de Traballos Colaborativos, os seus organizadores, os profesores da Escola de Enxeñería Industrial José Luis González Cespón e José Antonio Alonso Rodríguez, tiveron que optar por dividir as presentacións de proxectos en dúas xornadas dada a “gran cantidade de alumnos participantes”. Este xoves tivo lugar a primeira das sesións, no Edificio de Ciencias Experimentais, na que se presentaron os proxectos de carácter biotecnolóxico, mentres que o vindeiro luns será a quenda dos traballos do eido tecno‐medioambiental. En total, participan nesta iniciativa colaborativa e multidisciplinar 203 alumnos e alumnas que presentan 32 proxectos nos que se involucraron sete graos de catro centros e nove docentes que os titorizaron.

O obxectivo deste congreso é que estudantes dos últimos cursos de diferentes titulacións traballen conxuntamente durante meses para elaborar proxectos educativos de forma conxunta en grupos multidisciplinares. Na xornada deste xoves o estudantado presentou 22 traballos, nos que estiveron involucrados un total de 147 alumnos e alumnas da Facultade de Bioloxía, a Escola de Enxeñería Industrial e Facultade de Filoloxía e Tradución.

Ler a noticia completa no DUVI