Ademais de España e Portugal, entre as e os 76 asistentes, hai participantes de Xapón, Estados Unidos...

Afondar nos diferentes sistemas endocrinos dun animal permite coñecer os procesos que ocorren no mesmo e optimizar o seu cultivo ou produción e, consecuentemente, mellorar tamén os procedementos que se empregan na industria acuícola. Nisto traballan centos de investigadoras e investigadores en todo o mundo e unha parte deles participan esta semana no campus na undécima edición do congreso da Asociación Ibérica de Endocrinoloxía Comparada, marco no que se van presentar as investigacións máis recentes relacionadas co mundo da acuicultura de peixes (metabolismo, crecemento, reprodución, resposta ao estrés…). Participan 76 investigadores e investigadoras, fundamentalmente de España e Portugal, pero tamén chegados desde países como Xapón, Estados Unidos, Reino Unido, China ou Polonia.

O encontro, dirixido polo catedrático José Luis Soengas, director do Laboratorio de Fisioloxía Animal da Universidade de Vigo, arrancou esta tarde na Facultade de Bioloxía e a súa inauguración contou coa participación do director do Campus do Mar, Emilio Fernández; a vicepresidenta da Asociación Ibérica de Endocrinoloxía Comparada, Isabel Serrano; o decano da Facultade de Bioloxía, Jesús Míguez, e Antonio Villanueva, do Centro Singular de Investigación Mariña Ecimat, como co-organizador do congreso.

Ler a noticia completa no DUVI

Setembro 2017
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do