facultad

docencia

alumnado

profesion

Semana Cero para alumnos novos do Grao en Bioloxía (curso 2017-2018)

Dende o luns 4 e ata o xoves 7 de setembro os alumnos que se incorporan por primeira vez ao Grao en Bioloxía poderán asistir a unha serie de actividades dirixidas especialmente para eles e que conforman a semana cero. A semana cero ten como obxectivo que o novo estudantado coñeza de primeira man a estrutura e o funcionamento da titulación de Grao en Bioloxía, da Facultade de Bioloxía e da Universidade de Vigo.

Visita o apartado da Semana Cero

Plan de Internacionalización - Curso 2017-2018

A Facultade de Biología oferta para o curso 2017-18 varias materias do Grao en Bioloxía que se impartirán en inglés dentro do Plan de Internacionalización. O nivel de inglés necesario para cursar as materias ofertadas é equivalente a B2, polo que la maioría dos estudantes que acceden ao Grao teñen dito nivel (bacharelato, formación propia), o que lles permitirá asistir e progresar adecuadamente nas materias que se impartan en inglés.

Visita o apartado do Plan de Internacionalización

Prácticas Externas Extracurriculares verán 2017

Publicouse a convocatoria de prácticas externas extracurriculares para realizalas no verán 2017.

Solicitantes: Estudantes con carga lectiva compatible co horario da práctica académica externa.

Anexo I: listaxe de ofertas de prácticas

Solicitude: Presentar na FUVI dito Anexo I xunto co currículum vitae e expediente académico actualizado coa nota media.

Prazo de presentación da solicitude: ata o 18 de maio de 2017.

Para aclarar dúbidas contactade con Vicenta Soledad Martínez Zorzano, Vicedecana de Relacións Externas da Facultade de Bioloxía.

Os avances en acuicultura centran as presentacións do congreso ibérico de Endocrinoloxía Comparada

Ademais de España e Portugal, entre as e os 76 asistentes, hai participantes de Xapón, Estados Unidos...

Afondar nos diferentes sistemas endocrinos dun animal permite coñecer os procesos que ocorren no mesmo e optimizar o seu cultivo ou produción e, consecuentemente, mellorar tamén os procedementos que se empregan na industria acuícola. Nisto traballan centos de investigadoras e investigadores en todo o mundo e unha parte deles participan esta semana no campus na undécima edición do congreso da Asociación Ibérica de Endocrinoloxía Comparada, marco no que se van presentar as investigacións máis recentes relacionadas co mundo da acuicultura de peixes (metabolismo, crecemento, reprodución, resposta ao estrés…). Participan 76 investigadores e investigadoras, fundamentalmente de España e Portugal, pero tamén chegados desde países como Xapón, Estados Unidos, Reino Unido, China ou Polonia.

O encontro, dirixido polo catedrático José Luis Soengas, director do Laboratorio de Fisioloxía Animal da Universidade de Vigo, arrancou esta tarde na Facultade de Bioloxía e a súa inauguración contou coa participación do director do Campus do Mar, Emilio Fernández; a vicepresidenta da Asociación Ibérica de Endocrinoloxía Comparada, Isabel Serrano; o decano da Facultade de Bioloxía, Jesús Míguez, e Antonio Villanueva, do Centro Singular de Investigación Mariña Ecimat, como co-organizador do congreso.

Ler a noticia completa no DUVI

Prácticas Externas Extracurriculares na Consellería de Medio Ambiente 2017

Publicouse a convocatoria de prácticas externas extracurriculares para realizar na Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas no verán 2017.

Anexo I: listaxe de ofertas de prácticas

IMPORTANTE:

O solicitante terá que elaborar unha carta de motivación (ao redor de 300 palabras como moito), que será remitida antes de 16/05/2017 por correo electrónico ao seguinte enderezo: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo..

Prazo de presentación da solicitude: ata o 16 de maio de 2017.