alumnado

Coordinadores e titores do PAT

Coordinadores do PAT

Os coordinadores do PAT son os responsables da organización e xestión do PAT, incluíndo a asignación de titores e alumnos, a organización de reunións xerais co estudantado, a organización do calendario de actividades do PAT, o envío de información do PAT ao estudantado, etc.

Coordinadores do PAT - Curso 2018-2019

NomeFunciónEmail

Titores do PAT

Os titores do PAT son profesores que realizan las tarefas de orientación, información e apoio continuo aos alumnos. As reunións titor-alumno son o centro da acción titorial e nelas os estudantes verán ao seu titor coma un elemento importante que dá apoio ás súas necesidades e inquedanzas.

Titores do PAT - 1º Curso

NomeUbicaciónEmail
Antonio Carvajal Rodríguez D23, bloque B, 3º andar Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.
Esperanza Sanmartín Carbón D29, bloque C, 2º andar Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.
José L. Soengas Fernández LI25, bloque A, 2º andar Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Titores do PAT - 2º Curso

NomeUbicaciónEmail
Mª Fuencisla Mariño Callejo LI47, bloque B, 2º andar Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Titores do PAT - 3º Curso

NomeUbicaciónEmail
Humberto Quesada Rodríguez D23, bloque B, 3º andar Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Titores do PAT - 4º Curso

NomeUbicaciónEmail
Mercedes Gallardo Medina LI17, bloque A, 1º andar Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.
Pedro Pablo Gallego Veigas LI20, bloque A, 1º andar Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.
Jesús M. Miguez Miramontes LI31, bloque A, 2º andar Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.
Rogelio Santiago Carabelos LI15, bloque A, planta baixa Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.